Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego „HandMade Jewerly”

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Nazwa Sklepu:

Sklep internetowy funkcjonuje pod nazwą „HandMade Jewerly”.

1.2. Dane Firmy:

Właścicielem sklepu jest Agata Pogorzelec.
Adres zwrotny: ul. Spółdzielcza 5, 78-120 Gościno
Kontakt: Telefon – +48 781607002, Email – hjewerly3@gmail.com.

2. Oferta Produktów

2.1. Kategorie Produktów:

Sklep oferuje różnorodne produkty wykonane ręcznie, w tym:
ZAWIESZKI/BRELOCZKI,
BRANSOLETKI,
KOLCZYKI,
NASZYJNIKI.

2.2. Ceny:

Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

3. Zamówienia i Płatności

3.1. Procedura Zamówień:

Zamówienia można składać poprzez platformę internetową sklepu: handmade-jewerly.pl.

3.2. Formy Płatności:

Akceptowane formy płatności: obsługiwane przez Stripe w tym karta płatnicza.

4. Dostawa

4.1. Koszty Dostawy:

Koszty dostawy są uzależnione od wybranego dostawcy i zgodne z obowiązującym cennikiem.

4.2. Czas Dostawy:

Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju produktu:
Produkty personalizowane do 3 roboczych.
Produkty dostępne na stanie do 2 dni roboczych.

5. Zwroty

5.1. Warunki Zwrotów:

Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi.

5.2. Procedura Zwrotu:

Zwrot produktów możliwy jest po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W celu zorganizowania zwrotu, prosimy o kontakt mailowy na adres: hjewerly3@gmail.com.

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez sklep.

Odpowiedź będzie przesyłana drogą mailową.

Termin zwrotu środków po odstąpieniu od umowy wynosi  14 dni roboczych od otrzymania zwracanego produktu.

Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.


6. Reklamacje

6.1. Procedura Reklamacji:

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: hjewerly3@gmail.com.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

Odpowiedź na reklamację będzie przesyłana drogą mailową i będzie zawierać szczegółowe informacje dotyczące decyzji oraz ewentualnych działań podjętych w związku z reklamacją.

Zwroty środków związane z reklamacją będą przetwarzane w ciągu 14 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Zwroty środków są przetwarzane przy użyciu pierwotnej metody płatności, chyba że klient wyraźnie zgodzi się na inną formę zwrotu.

Shopping Cart